Direktlänk till inlägg 3 juli 2009

Skane dagen men den ar inte slut...

Av Love AIK-aren - 3 juli 2009 14:09

Vi kom till slottet 9.00 det tog bara 5 timmar jag kanske sov 3 av dom.Resan var helt okej spelade DS och sov det var det jag gjorde.Nar vi kom hit sa at vi frukost foraldrarna satt och at nar vi hade atit fardigt sa lekte vi burken kan heta dunken vi barn alltsa.Ja nar dom hade atit fardigt sa stack vi och badade.Det fanns en tennisplan pa vagen (grus) pappa fragade om jag ville mota nadal men det var ju ett skamt men sen nar vi ska aka hem fran skane ska vi se en grand slam match.Nar vi val var pa badet sa hoppade jag och Isak i.Jag tog Isak och kastade ivag honom I vattnet.Han ville knuffa I mig sen nar vi kom upp han gjorde det.Jag tror att jag landade pa en sten.Alva och Thea hoppade I ocksa jag latsdes att vara haj och da sprang dom in mot stranden jag gled da over en sten och skrapade upp min mage (aj).Jag berattade det har kort vi var pa stranden i 3 h.Jag och Alva satt oss pa en stol och jag gjorde en liten grej jag vet inte vad jag ska kalla det jag sa Det ar radiokanalen p3 om du sager nej i forsta fragan sa far du 100.000 sa sa jag ar du beredd? Hon sa Ja och det var forsta fragan alltsa ar du beredd?Sen gick vi tillbaka till slottet och pa vagen tappade Thea sin tval som hon hade hittat.Nar vi kom in pa grasmattan vid slottet sa var det en vattenspridare dar vi sprang igenom den.Vi gick till vart rumm sen pappa hade precis checkat in nu sitter vi har vi ska ata och jag ska ocksa apela kort med min syrra Alva.Imorgon moter AIK orebro I allsvenskan.Tjao!/Love AIK-aren

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Love AIK-aren - 27 augusti 2009 16:07

Gå in på http://www.youtube.com/watch?v=J0no-1tz_x8 äckligt videoklipp med en macka...

Av Love AIK-aren - 27 juli 2009 11:18

Nu heter min brorsa Carl Axel Christer

Av Love AIK-aren - 24 juli 2009 08:34

Jag kommer inte att skriva nagot under sommaren sen kommer skriva allt som har hant efter sommaren igen ni kan titta in 17 augusti. Tjao!...

Av Love AIK-aren - 9 juli 2009 22:19

Jag ska åka 8:00 till Lökholmen vid Sandhamn i morgon jag ska gå i röd grupp det är den svåraste gruppen. Just jag har inte berättat vad det gäller det gäller Segling. Ska bli kul har varigt där två år tidigare. Ska sova måste vara pigg till i morgon...

Av Love AIK-aren - 9 juli 2009 17:16

Wow vilken resa ont i ryggen skriver mer sen.

Presentation

Omröstning

Vad är det finaste killnamnet av de här?
 Jack
 Simon
 Axel
 Emil
 Charlie
 Alex
 Jacob
 Leo
 Max
 Carl
 Adam
 Ivar
 Zack
 Leon

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards